COVID-19


Corona maatregelen vanaf 25 februari

UPDATE 25/02: Met de laatste informatie die wij hebben ontvangen van onze brancheorganisatie BOVAG, delen wij u mee dat wij als mobiliteits-leverancier in ieder geval met de werkplaatsen open mogen blijven. Bestaande afspraken blijven gewoon staan en nieuwe afspraken kunnen ingepland worden. U kunt hier een afspraak plannen.

SHOWROOMBEZOEK OP AFSPRAAK WEER MOGELIJK!

We zijn verheugd u te melden dat wij weer klanten mogen ontvangen in onze showroom! Dit gaat wel op afspraak, dus laat ons van te voren weten dat u langs komt. Wij ontvangen u graag! Uiteraard zijn wij via alle gebruikelijke kanalen 6 dagen per week bereikbaar.

ONZE DIENSTEN AAN HUIS

Vanzelfsprekend kunt u gebruik blijven maken van onze extra diensten voor de aflevering en aankoop van een nieuwe auto of één van onze occasions:

  • Online taxatie of op taxatie locatie met een gegarandeerde inruil voor uw auto
  • Proefrit op locatie
  • Online offerte of offerte op locatie
  • Aflevering aan huis

Contact met onze verkoopafdeling

Neem contact met ons op via onderstaande mogelijkheden en we plannen dit graag voor u in.

Whatsapp088 374 9687

Telefoon: Woerden 0348 – 435 700 , Gouda 0182 – 57 04 44 , IJsselstein 030 – 688 12 77

Chat via onze homepage of vul ons contactformulier in.

Mocht hier verandering in optreden, dan laten wij u dit uiteraard op tijd weten.

Onderstaand vindt u nogmaals een overzicht van de Corona maatregelen die wij op de locaties van Hans Jongerius treffen.

Maatregelen coronavirus

Hans Jongerius is vastberaden om haar klanten zo goed mogelijk te blijven bedienen. U kunt dus nog steeds terecht voor advies over een nieuwe auto, een proefrit of een werkplaatsafspraak.

Daarbij nemen wij maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken, geheel volgens de landelijke richtlijnen van het RIVM en de Nederlandse overheid.

Onze vestigingen zullen extra schoonmaakbeurten ontvangen waarbij goed wordt gelet op oppervlakken die worden aangeraakt. Denk hierbij aan deurklinken, pinapparaten, koffiemachines en de toiletten. Daarnaast hebben wij onderstaande maatregelen genomen:

  • Inpandig draagt iedereen een mondkapje
  • Wij schudden tijdelijk geen handen meer.
  • Wij houden minimaal 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt alle protocollen omtrent handen wassen op.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden.
  • Wij nemen geen contant geld meer aan.

Met het nemen van deze maatregelen verwachten wij de continuïteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen, met daarbij het risico van verspreiding van het virus tot een minimum te beperken.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

U bent van harte welkom indien geen contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Wij vragen u om:

  • alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen.
  • uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Behoort u tot de risicogroep en zou u graag gebruik maken onze haal en breng service? Twijfel niet om contact op te nemen.

Uw auto wordt tijdens de werkzaamheden voorzien van beschermingsmaterialen zoals stuur-, pook- en stoelbeschermer. Na de werkzaamheden worden deze beschermingsmaterialen verwijderd en desinfecteren wij aanraak-oppervlaktes in en om de auto inclusief uw sleutel(kaart).

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Ja. Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.

Ik heb een afspraak voor onderhoud of schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil of kan nu niet naar de werkplaats toe gaan. 

Indien u geen contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging, koorts heeft, bieden wij u tijdelijk gratis haal- en wegbreng service aan. Neem contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp om de haaltijd met ons kort te sluiten. In alle andere gevallen verplaatsen wij de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum. Neem gerust contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp.

Kan ik veilig een proefrit maken?

Een proefrit op locatie is mogelijk. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere aanraak-oppervlaktes.

Ik heb interesse in een nieuwe of gebruikte auto. Welke mogelijkheden zijn er?

Wij helpen u graag verder via de telefoon en/of alle online kanalen. Een eventuele proefrit, taxatie of offerte op locatie is mogelijk. Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of telefoon.

Meer weten?

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of binnen openingstijden via telefoon. Wij staan voor u klaar!